- Politica Generală de Returnare 

1. Returnările pot fi inițiate de către Consumator/Utilizator în decurs de 14 zile de la primirea Produsului în formă scrisă la [email protected], unde veți menționa clar motivul returnării, numele clientului, adresa, nr. de telefon, detaliile de la bancă (numele Benficiarului, SWIFT/BIC, IBAN, Numele și adresa băncii) pentru a primi banii înapoi și data primirii produsului. 

2. Pentru ca Site-ul să vă dea banii înapoi, Consumatorul/Utilizatorul este obligat să trimită înapoi produsul de același fel cumpărat prin aceeași comandă (dacă sunt mai multe) în același pachet în 14 zile de la data trimiterii e-mailului. Site-ul va începe înapoierea banilor doar dacă toate produsele din aceeași comandă sunt primite și dacă doar unul dintre ele este deschis și folosit parțial. În alte cazuri, nu se oferă banii înapoi. 

3. Consumatorul/Utilizatorul este responsabil pentru taxele de returnare când produsul nu este defect sau nu a fost afectat în timpul livrării originale a produsului. Costurile de returnare sunt alese doar de către Consumator/Utilizator și nu sunt responsabilitatea Site-ului. 

4. Site-ul va oferi banii înapoi pe produs mai puțin banii de livrare în contul bancar în termen de 7 zile de la primirea produselor returnate. 

5. Site-ul își rezervă dreptul de a refuza înapoierea banilor Consumatorului/Utilizatorului dacă acesta nu îndeplinește perioada de 14 zile sau dacă Clientul este nesatisfăcut de produs după ce l-a folosit în mod greșit. 

6. Dorințele de returnare/înapoiere a banilor ar trebui să fie adresate oBelle Ltd. Și nu producătorului. 

- Politica de Returnare – Doar Produse Defecte/Stricate

1. Dacă aveți un produs defect, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

2. Produsele defecte pot fi schimbate în 14 zile de la data comandării. Pentru a începe acest proces, vom avea nevoie de nr. comenzii, descrierea inclusiv poze și oricare alte informații despre folosirea produsului care ar putea să ne ajute să înțelegem acest defect. 

3. Dacă un produs este defect din cauza unei erori ale producătorului sau din cauza materialelor proaste, vom schimba produsul. 

4. În funcție de zona unde locuiți, timpul de livrare a noului produs variază.  

5. Consumatorul trebuie să inspecteze produsul când el/ea îl primește. Orice deteriorări apărute din cauza livrării trebuiesc menționate în 14 zile de la primirea produsului la [email protected]. Includeți o descriere a problemei și poze. Aceste informații ne ajută mult la împachetarea și livrarea produselor cum trebuie. Noi ne vom asigura că produsele afectate vor fi înlocuite.